  • Data: 2007-12-20 13:21:40
    Temat: Re: oszustwo czy kradziez?
    Od: Tiamat <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 08:12, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ja o winie, a ty o czymś innym.
    > Więc gdzie jest win a umyślna kierunkowa?
    nie ma winy napewno nie po stronie kupujacego, ewentualnie wina jest w
    samym system hipermarketow: potezne zakupy, mnogosc produktow, chaos i
    pospiech przy kasie. Winy nie ma, to jest ryzyko zawodowe i interes
    hipermarketow zeby dbac o swoje produkty, kosztem tego ze moga
    obsluzyc kilakadziesiat klientow, jest mniejsza kontrola, dlatego beda
    bekac za takie rzeczy albo rybki albo akwarium. Zakupy w
    hipermarketach sa bardzo stredujacego, taka darmowa pasta to dobra
    rekompensata dla klienta, ale w sumie biorac pod uwage jak naciagaja/
    manipuluja klienta, ktory czesto kupuje to czego nie potrzebuje moze
    wyjdzie z taka pasta na zero. A nawet jesli zostalby przylapany, to
    moze powiedziec ze to nie jego, ze ktos mu to podrzucil albo myslal ze
    to ozdoba koszyka czy promocja.
    Swoja droga to tez ciekawy aspekt, czy jesli faktycznie jest cos jest
    w twoim koszyku czego nie zauwazyles ale udalo Ci sie przejechac przez
    kase i ochrona Cie zlapie kto odpowiada. Bo ja czesto np: nie wyjmuje
    reklam z koszyka i takich tam roznych chyba reklamowych smieci, jesli
    zalozmy tam bedzie pomiedzy rekalmowymi shitami jest gazeta, ktora
    normalnie trzeba kupic ale ja tego nie bede wiedzail to odpowiadam za
    swoj(w zasadzie nie moj ale sklepu) koszyk czy nie.?