eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooswiadczenie o braku roszczen › Re: oswiadczenie o braku roszczen
  • Data: 2007-04-03 13:28:47
    Temat: Re: oswiadczenie o braku roszczen
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "gm" <g...@w...nospam.pl> wrote in message
    news:eut62k$sc9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Przypadek w skrocie - bankomat wciaga karte, wina lezy po stronie
    > operatora bankomatu (Euronet) co potwierdzają zarowno operator jak i bank.
    >
    > Do odbioru karty wymagane jest podpisanie oświadczenia, że posiadacz karty
    > oświadcza że rezygnuje ze wszelkich roszczeń w stosunku dooperatora
    > bankomatu.

    ha ha ha ha ha

    wesołe,
    powiedz im, że niech idą na drzewo i że na karcie jest napisane kto jest
    właścicielem karty i gdzie mają ją odesłać.

    >
    > Czy takie oświadczenie warunkujące odbiór jest zgodne z prawem ? Karta
    > jest własnością banku oddaną w użytkowanie właściciela konta - więc czy
    > przetrzymywanie jej jest zgodne z prawem czy też powinna zostać oddana
    > bezwarunkowo ?? A co w momencie jeżeli ja jednak mam roszczenia ? Wezwać
    > policje - czy też osobno regulują to umowy miedzy bankiem a operatorem
    > bankomatu ?

    Poinformować bank, że euronet ma kartę i nie chce oddać, w związku z tym ty
    ją zastrzegasz i chcesz nową.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1