  • Data: 2007-04-03 18:59:16
    Temat: Re: oswiadczenie o braku roszczen
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:eutrnu$k0a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To źle.

    A jest ona jawna ??

    > To nie jest adekwatny przykład. Bo tu samochód jest mój.
    > Analogiczny przykład byłby wtedy gdyby samochód był mi przez kogoś
    > użyczony, a właściciel samochodu upoważnił inną osobę do jego zatrzymania
    > na podstawie łączącej ich umowy.
    > Nie jest twoja tylko banku.
    >
    > A poza tym z czymś takim do sądu ????
    [ciach]

    Dzieki za wyjaśnienia. Rozumiem zatem, że wszelkie reklamacje czy też
    roszczenia powinienem kierować do banku, a bank do operatora. Oczywiście nie
    warto :D ale jeżeli bym się uparł - to nie powinienem nic podpisywać - tylko
    zgłośić do banku i albo bank sobie z tym poradzi - albo zmienie bank.

    > Taka mała historyjka :)
    >
    > Całkiem niedawno była sobie sprawa o 250 zł z tytułu reklamacji naprawy
    > samochodu. Strony nie potrafiły sie dogadać. Poszły do sądu.
    > Okazało się że dla rozstrzygnięcia konieczna była opinia biegłego, który
    > kosztował 700 zł.
    > Okazało sie że roszczenie było częściowo uzasadnione, ale częściowo
    > nieuzasadnione. Czyli upraszczając, obie strony miały trochę racji :)
    > Koszty opinii zostały podzielone po 350 zł. Pomnimy już czas i koszty
    > dojazdu do sądu.
    > Kto wygrał :) i jaki z tego morał ?

    Heheh dobre. Jak widać sprawa nie była jednoznaczna.