eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooswiadczenie o braku roszczen › Re: oswiadczenie o braku roszczen
  • Data: 2007-04-03 12:25:27
    Temat: Re: oswiadczenie o braku roszczen
    Od: "Rafal M" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Kwi, 11:16, "gm" <g...@w...nospam.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Przypadek w skrocie - bankomat wciaga karte, wina lezy po stronie operatora
    > bankomatu (Euronet) co potwierdzają zarowno operator jak i bank.
    >
    > Do odbioru karty wymagane jest podpisanie oświadczenia, że posiadacz karty
    > oświadcza że rezygnuje ze wszelkich roszczeń w stosunku dooperatora
    > bankomatu.
    >
    > Czy takie oświadczenie warunkujące odbiór jest zgodne z prawem ? Karta jest
    > własnością banku oddaną w użytkowanie właściciela konta - więc czy
    > przetrzymywanie jej jest zgodne z prawem czy też powinna zostać oddana
    > bezwarunkowo ?? A co w momencie jeżeli ja jednak mam roszczenia ? Wezwać
    > policje - czy też osobno regulują to umowy miedzy bankiem a operatorem
    > bankomatu ?


    Najprosciej to zastrzec karte i wyrobic nowa ;)

    Pozdrawiam
    Rafal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1