  • Data: 2010-04-01 14:58:44
    Temat: Re: oferta pracy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miodu napisał(a):

    > Ten temat to żart? Przecież jako pracodawca mogę sobie chyba ubzdurać
    > wymagania, łącznie z wielkością biustu kandydatki?

    Oczywiście, że możesz sobie ubzdurać wymagania dotyczące wielkości
    biustu kandydatki. Narażasz się jednak na możliwy pozew od kogoś kto
    poczuł się dyskryminowany ze względu na np płeć (albo jest studentem
    prawa i z takich pozwów się utrzymuje). Vide:
    http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,4226809.ht
    ml

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...