  • Data: 2010-04-01 21:17:32
    Temat: Re: oferta pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Apr 2010, miodu wrote:

    > Ten temat to żart? Przecież jako pracodawca mogę sobie chyba ubzdurać
    > wymagania, łącznie z wielkością biustu kandydatki?

    Czy Ty kiedyś czytałeś Kodeks Pracy?
    (poważnie pytam).

    Nie, umowa o pracę *NIE JEST* "swobodnie kształtowaną umową", w tym
    zabroniona jest cała paczka dyskryminacji.
    Uprzedzam, coby potencjalni krytykanci byli łaskawi oddzielić moje
    zdanie na temat tego co aktualnie obowiązuje od mojego zdania
    na temat czy to jest słuszne (w takim zakresie w jakim formalnie
    zapisano w ustawie).

    > Czy może
    > "dojrzeliśmy" już do poziomu UK,

    Praktyka odbiega, ale stan prawny jest pewnie *bardzo* podobny.
    Tą "praktykę" ogranicza choćby świadomość prawna, ograniczenia
    w wykonywaniu zawodów prawniczych (skutkujących ograniczeniem
    dostępności poprzez cenę) tudzież sprawność aparatu sądowego,
    skutkująca wysokim prawdopodobieństwem że "oczywiście słuszna"
    (z p. widzenia prawa) sprawa może skończyć się za parę lat
    i powodowi zwyczajnie może się nie opłacić (spędzi w sądach tyle
    czasu, że prościej jakby dał się zaaresztować na tydzień mimo
    ze to on ma rację).

    pzdr, Gotfryd