eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodzskodowanie za rozbite auto z oc sprawcy › Re: odzskodowanie za rozbite auto z oc sprawcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maverick <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odzskodowanie za rozbite auto z oc sprawcy
    Date: Mon, 25 May 2009 14:22:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <gve2ie$oig$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gvdhet$3fv$1@news.onet.pl> <gvdsl4$8hl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: fdu162.dotsystems.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1243254158 25168 83.13.98.162 (25 May 2009 12:22:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 May 2009 12:22:38 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztofbober
    In-Reply-To: <gvdsl4$8hl$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:589941
    [ ukryj nagłówki ]

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > news:gvdhet$3fv$1@news.onet.pl...
    >> Co mo?na zrobiae je?li przyznana kwota z oc sprawcy jest moim zdaniem zbyt
    >> niska ? Jezszce nie mam fizycznie decyzji ale jest ju? przelew do banku .
    >
    > Pewnie wniesc pozew :)

    odwolac sie raczej.

    BTW. Normalna polityka TU - najpierw daja ok 50% kosztow, po pierwszym
    sprzeciwie ok 70%, potem ok 80-90%. Dopiero poinformowanie ze albo
    calosc, albo sad , najlepiej z pieczatka prawnika/radcy
    prawnego/adwokata zalatwia sprawe.

    --
    Regards,
    Maverick
    PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
    Nissan Bluebird - ex
    Astra II 1.8 Elegance

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1