    From: "Adam" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie/zadoscuczynienie
    Date: Mon, 9 Aug 2004 11:04:53 +0000 (UTC)

    Nie da sie tak prosto powiedziec "ile". Na to sklada sie wiele elementow,
    kazda sprawa jest inna i bez wchodzenia w szcegoly nikt Ci takiej kwoty nie
    poda. Pomijam oczywisty fakt ze to o co wystapisz to jedno a to co dostaniesz
    to co innego. O sumach z amerykanskich filmow trzeba raczej zapomniec bo w
    Polsce sie tak nie placi. Ubezpieczyciel bedzie sie oczywiscie staral zanizac
    kwoty i pietrzyc problemy, na to sie przygotuj sie tym sie nie zrazaj. Jesli
    jest tak jak piszesz, to sprawa jest bardzo powazna i z pewnoscia beda
    chcieli isc z Toba na ugode, co nie oznacza ze bez walki Ci zaplaca co Ci sie
    nalezy - przeciwnie, jak najszybciej beda chcieli zamknac Ci droge do
    kolejnych roszczen. Co do PZU, to nie jest to najgorsza firma na jaka mogles
    trafic. Zgadzam sie ze lepiej sie dogadac niz wloczyc po sadach, ale obawiam
    sie ze bez sadu sie w koncu nie obedzie. Najpierw jednak postaraj sie uzyskac
    to co sie da na drodze pozasadowej a do sadu idz w ostatecznosci.To ogrom
    pracy i dokumentacji do skompletowania ale nie ma innego wyjscia. Przed Taba
    pare miesiecy walki. Osobiscie doradzam skorzystanie z pomocy firmy ktora
    sie zajmuje odszkodowaniami, samemu bedzie bardzo trudno. Trzymam kciuki :-)