  • Data: 2020-01-28 12:01:21
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezależnie od tego jak usilnie próbujesz mi wcisnąć swój punkt widzenia.

    Ja nie wciskam.

    Ja reaguję na jednostronne falandyzowanie prawa w Twoim wykonaniu. To
    taki zdrowy społeczny ODPÓR na propagandę uprawianą przez media i
    sędziów (O ZGROZO) którzy powinni być niezawiśli w swoich wyrokach i
    apolityczni, nie podlegający wpływom partii politycznych.

    W dodatku wpisałeś się w badania opozycyjnych mediów które zauważają że
    to właśnie strona opozycji pogardza i dyskryminuje pisowców w znacznie
    większym stopniu a informacje czerpie tylko z TVNów (tak jak ja ;-) ) w
    przeciwieństwie do pisowców którzy korzystają z różnych mediów i nie
    mają wypranych mózgów jak im się latami zarzuca.

    Dlatego zapewne twierdzisz z "wyższością" że ze mną nie będziesz
    dyskutował a jednak to robisz.

    Boli Cię tak po ludzku to co piszę? Sprawia przykrość Twojej rodzinie i
    koleżkom? O TO PRZEPRASZAM ;-)

    I tradycyjnie link do poczytania:
    https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-
    polakow-raport-z-badan-socjologicznych/