  • Data: 2002-09-09 09:36:12
    Temat: Re: odstapienie od WSPOLNOTY Mieszkaniowej
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek P. napisał:

    > jakie

    > Oj, chyba nie masz racji :-((
    Oj chyba bardzo ma rację. Wspólnotę mieszkaniową tworzą, chcąc czy nie
    chcąc - wszyscy wlaściciele lokali. Wspólnota istnieje z mocy ustawy.
    Również gmina jest członkiem wspólnoty, a nie jakąś jednostka
    nadrzędną. I ma prawa takie same jak reszta właścicieli, a nawet
    troche ograniczone (ze względu na z założenia "silniejszą" pozycje od
    zwykłych właścicieli). O ile ograniczone, to nie pamiętam.
    Musiałabym zajrzec do ustawy o własności lokali, ktorej nie mam pod ręką.
    Ale tobie sugeruje postarac sie o tekst tej ustawy. Tam jest wszystko
    o wspólnocie - jakie ma prawa i jakie obowiązki i kto jest a kto nie
    jest jej członkiem.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk