    From: "Kaizen" <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odprawa tak, czy nie ? Prosba o pomoc...
    Date: Thu, 31 Jan 2002 16:23:55 +0100

    Użytkownik "Pelos" <p...@p...net> napisał w wiadomości
    news:a3blpc$53l$1@onyx.icpnet.pl...
    > - Za luty otrzymam jeszcze wynagrodzenie w poprzedniej wysokosci ?

    Oczywiście - zgodnie z umową którą podpisałeś i która ciągle obowiązuje.

    > - Czy pracodawca zwalniajac mnie bedzie musial dac mi odprawe w
    wysokosci
    > jednej pensji (najnizsza czy poprzednia ?)?

    Raczej nie, chyba, że zlikwiduje stanowisko, albo będzie to zwolnienie
    grupowe (>10% pracowników). Ale pewien nie jestem.

    > Od 1.03 zaczynam nowa prace - cos sie dzieje z niewykorzystanym urlopem
    > poprzedniego pracodawcy ? Przechodzi na nowe konto ?

    Tylko, jeżeli pracodawcy tak się dogadają (niby dlaczego pan Y miałby
    płacić za coś, na co zapracowałeś u pana X?). Albo odbierasz w naturze,
    albo dostajesz ekwiwalent (za 2/12 z 20 + zaległy).

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz