eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej › Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
  • Data: 2009-05-05 14:19:40
    Temat: Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Po pierwsze dlatego, że nikt nie nakłada na mnie takiego obowiązku. Po
    > drugie dlatego, że mogę nawet nie mieć wiedzy, że to jest tajemnica
    > państwowa.

    Uważasz że kk nie nakłada obowiązku określonych zachowań? KK to przecież
    ustawa.

    > Niech lepiej pilnują tych tajemnic, ot co.

    Tak jakby złodziej torebki mówi, mogła pani mocniej torebkę trzymać.
    Mogła się lepiej pilnować i jeszcze ochroniarza zatrudnić.

    Nikt nie mówi że przez to że ty też możesz być ukarany, to bezkarni mają
    być ci co ci to ujawnili. Nawet podejrzewam, że ta różna szkodliwości
    społeczna znajdzie odzwierciedlenie w wymiarze kary.

    --
    @2009 Johnson