eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej › Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
  • Data: 2009-05-05 14:14:34
    Temat: Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 May 2009 16:12:37 +0200, Johnson napisał(a):

    > Dlaczego?
    > Uważasz że nie naruszasz (też) interesu społecznego i nie stwarzasz
    > zagrożenia?

    Po pierwsze dlatego, że nikt nie nakłada na mnie takiego obowiązku. Po
    drugie dlatego, że mogę nawet nie mieć wiedzy, że to jest tajemnica
    państwowa.

    > A w tej konkretniej sprawie, jakiemu interesowi społecznemu miało służyć
    > ujawnienie przez dziennikarzy tego że UOP złapał szpiega? może UOP
    > mógłby go np. wykorzystać gdyby o tym nie wiedzieli Rosjanie?

    Podobnie w sprawie Iran-Contras, Watergate i wielu, wielu innych
    (lądowania samolotów z talibami w Klewkach).
    Niech lepiej pilnują tych tajemnic, ot co.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl