  • Data: 2005-04-10 22:11:39
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: tweede <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "tweede" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > kto

    > Wiesz, ale przypadki mordowania rodzin strażaków z tego powodu, że
    > niewłaściwie lali wodą podczas gaszenia są raczej rzadkim przypadkiem.

    Podeprzyj te teze statystykami szkod powodowanymi zamaskowanymi
    kryminalistami policyjnymi. Chcesz powiedziec ze wlasciciel zniszczonego
    domu w Magdalence nie ma prawa pozwac konkretnych kryminalistow
    policyjnych bo akcja byla scisle tajna?

    > Ja przynajmniej nie słyszałem o podobnym przypadku. Nie po to
    > policjantowi się ubiera "kaptur", by pisać jego nazwisko na czole!

    Moze byc numer. I kamera zeby nie bylo pozniej zwalania na innych. Vide
    sprawa kryminalna przeciwko policyjnym kryminalistom za Magdalenke.