  • Data: 2008-09-10 18:16:19
    Temat: Re: odmowa wyplaty
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 10 Sep 2008 08:29:20 -0700 (PDT),
    MiK^ <m...@t...pl> screamed:

    > Zobaczymy... sprawa w toku, o skutkach i efektach bede informowal w
    > celu zaspokojenie wiedzy przyszlym netuser'om. Jedno jest pewno-
    > kasacja mojego draga nie daje mi spac i... nie odpuszcze, chocby mialo
    > sie to ciagnac latami. Wiekszosc potwierdza informacje przekazana mi
    > przez PZU (nalezy sie odszkodowanie z polisy sprawcy) i o to tez bede
    > walczyl. Dalej jednak nie rozumie z jakiej racji kazde z TU twierdzi
    > inaczej... paranoja ;)

    W międzyczasie możesz w końcu zrobić prawo jazdy i nie jeździć jak
    ostatnia łajza.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 20:15:48 user up 11826 days, 8:10, 1 user, load average: 0.94, 0.89, 0.87 ]

    Error 13: Illegal brain function. Process terminated.