  • Data: 2007-05-08 09:14:25
    Temat: Re: odmowa wykonania usługi?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0705080939210.3884@athlon64...

    > A oni na złość nie chcą, i kupują gdzie indziej, ba, jak
    > przyniesiesz swoje to nie chcą ich podać ;)

    ujmijmy to inaczej, zostawmy gastronomie, zajmijmysie samochodami

    czy aso np opla, wedlug ciebie moze mi odmowic naprawy opla zakupionego za
    granica?
    wedlug tego co mowisz moga, a wedlug mnie nie moga

    > Ale prawnych podstaw domagania się naprawy nie widzę.

    a to juz w pewnym stopniu zalezy od tego jak zostala zarejestrowana
    dzialanosc tego serwisu, byc moze jesli w dokumentach rejestracyjnych jest
    wyrazny zapis o serwisie swiadczonym tylko i wylacznie dla klientow "sklepu"
    to masz racje, jednak byc moze takiego zapisu nie ma, a wtedy musza naprawic
    wszystko co maja w ofercie niezaleznie od miejsca zakupu

    > ...prędzej bym się spodziewał tezy, że na materiałach eksploatacyjnych
    > itp, zależnie od sprzętu.

    no generalnie dochod w duzej mierze generuje juz zakupiony sprzet a nie
    sprzedawany

    > Widać - bywa (do pomyślenia) :)

    a na ten temat to juz by sie mogla wypowiedziec firma matka jakby sie o tym
    dowiedziala

    > TO NIECH ZROBI!!!

    to wlasnie napisalem na poczatku