eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa wykonania usługi? › Re: odmowa wykonania usługi?
  • Data: 2007-05-08 09:13:04
    Temat: Re: odmowa wykonania usługi?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 7 May 2007 09:04:32 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:


    >swiadczy takie uslugi na rzecz marki jaka reprezentuje, watpie aby w
    >papierach rejestracyjnych mial zapis ze "tylko dla tych co kupili u niego"

    serwis podpisal umowe z "marka", czy z konkretna firma (w tym
    przypadku wylaczny importer)?

    czy naprawde niemozliwa jest umowa, ze:
    - importer udziela pomocy serwisowi, know-how, szkolenia itp.
    - serwis za to zobowiazuje sie, ze bedzie naprawial tylko sprzet
    sprzedawany przez importera

    pamietaj, ze sprzet po gwarancji moze naprawiac jakikolwiek warsztat,
    tylko pytanie dlaczego tego nie robi?

    >> na zdrowy rozsadek, to jakby robil tak jak piszesz, to by niszczyl
    >> swoja siec sprzedazy. co z tego ze serwis zarobi zlotowke, jesli siec
    >> sprzeadzy straci 10zl?
    >siec sprzedazy nic nie straci, bo takich ludzi ktorzy sprowadza to poza ta
    >siecia jest zapewne niewielki procent jesli nie promil,

    no wlasnie, jesli w Polsce bedzie serwis, ktory bedzie naprawiac im
    sprzet, to tym bardziej beda kupowali za nizsza cene za granica, bo
    "jakby sie cos zepsulo, to naprawia mi to w Polsce".
    wiec jest to kolejny argument, zeby sobie sprowadzic

    > poza tym, wiekszosc
    >firm zarabia wlasnie na serwisie swojego sprzetu a nie na sprzecie, takie sa
    >obecnie tendencje,

    ???
    no to firmy robiace maloawaryjny sprzet wrecz zdychaja na rynku.
    jak szukalem sobie lcdka, to patrzylem m.in. na siec serwisowa
    i wyszlo mi, ze iiyama ma b.malo serwisow a np eizo to wogole musi
    zdechnac z glodu, co nie przeszkadza tym firmowm miec cen na towary
    wyzszych niz konkurencja.

    >> ale tworca watku NIE JEST KLIENTEM tegoz importera.
    >a ty caly czas lokalnie myslisz, jego gono obchodzi importer ktory ma
    >zlodziejskie ceny, jego intersuje marka, i tej marce taki klient moze kolo
    >piora zrobic, a wlascicielowi marki na tym napewno nie zalezy, stad moja
    >propozycja udezenia na sama gore

    a my jestesmy na grupie poswieconej prawu i analizujemy strone prawna
    odmowy naprawy, a nie "lokalne myslenie" czy "troske o dobro marki".

    tez jestem za tym, zeby nie bylo wylacznosci importu, wysokich cen
    itp, ale od ponarzekania na te zjawsika to jest np pl.pregierz
    a nie pl.soc.prawo

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1