eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa wykonania usługi? › Re: odmowa wykonania usługi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !storethat.news.telefonica.de!telefonica.de!news.germany.com!newsfeed.utanet.at
    !newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <f1k7tt$473$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1ki41$o9v$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: Sun, 6 May 2007 17:25:50 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 000738-3, 2007-05-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Message-ID: <2f2a3$463df388$5112c983$4434@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: 81.18.201.131 (81.18.201.131)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 06 May 2007 17:26:00 +0200
    X-Trace: 2f2a3463df388f4b76c2604434
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:459997
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:f1ki41$o9v$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > i nie jest to temat dla inspekcji handlowej.

    no nie wydaje mi sie

    skoro swiadczac np uslugi gastronomiczne masz obowiazek obsluzyc kazdego
    klienta, to nie widze powodu, dla ktorego firma swiadczaca uslugi naprawcze
    danego sprzetu, mialaby prawo odmowic odplatnej naprawy takiego wlasnie
    sprzetu, tylko dlatego ze jest sprowadzony zza granicy

    jak furacza sciagniesz z zachodu to tez aso danej marki ma prawo odmowic ci
    jego naprawy, tylko dlatego ze jest sciagniety zza granicy?

    mysle ze jest to po pierwsze sprawa dla naszych organow czy to inspekcja
    handlowa czy rzecznik konsumentow czy jak on sie tam teraz nazywa, jak i
    wlasciciel marki, czasem odpowiednio skierowany list z opisem sytuacji
    potrafi wiele zdzialac, na zachodzie maja troche wiecej szacunku dla klienta
    i ne lubia cwaniactwa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1