    Date: Mon, 15 Apr 2013 14:47:44 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa uznania reklamacji

    On 04/15/2013 12:14 PM, Liwiusz wrote:

    > Skarpetki miały zobrazować zasadę. Też uważam, że torebka za 160zł (a
    > nie za 30zł) powinna starczyć na dłużej, ale na razie mamy sytuację, gdzie:

    A ja uważam że torebka powinna starczyć na tyle samo co każda inna
    zwyczajna torebka. Niezależnie od tego czy była za 1zł czy za 1000zł.
    Zwyczajna - czyli że nie było ani informacji o tym że jest to torebka
    "heavy duty", nie do zdarcia, ani że to jest atrapa pogrzebowa.

    Tylko my sobie możemy uważać - a ciekawe co Typowy Wysoki Sąd zazwyczaj
    uważa.

    > - konsument mówi, że torebka była niezgodna z umową "bo tak"
    >
    > - sprzedawca mówi, że taki był charakter materiałów i powołuje na tę
    > okoliczność dowód
    >
    > Nie wiem, czy dla 160zł chciałoby mi się walczyć w sądzie na
    > rzeczoznawców.

    To inna sprawa. W sumie sprzedawca może bezpiecznie odmawiać nawet jakby
    nie miał racji, bo tylko pieniaczowi będzie się chciało ciągnąć temat
    dalej.

    p. m.