eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowegoRe: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!news.ipartners.pl!i
    partners.pl!not-for-mail
    From: "KN" <b...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Date: Fri, 27 May 2005 22:12:59 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 37
    Message-ID: <d77v8o$n6t$1@news2.ipartners.pl>
    References: <d77f58$fnq$1@news2.ipartners.pl> <d77rqb$ni8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ruch-gw.ruch.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1117225048 23773 217.153.39.66 (27 May 2005 20:17:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 May 2005 20:17:28 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:300243
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    > Sprawa ma dwa aspekty. Pierwszy z punktu widzenia pracodawcy. Taż korona
    > z głowy By Ci nie spadła, jakbyś te 2-3 minuty poświęcił. Przyjeżdżać Ci
    > nikt nie każe. Oczywiście teoretycznie masz rację, ale ja uważam, że z
    > czysto ludzkiego punktu widzenia nie masz racji.
    >

    ha - i tu wlasnie jest pies pogrzebany !
    bezpośredni przełożony ma właśnie takie podejscie, z ktorym musze walczyc.
    bo niby dlaczego mam swiadczyc obowiazki sluzbowe w czasie wolnym od pracy,
    skoro nie dostaję (i nie dostane, to pewne) dodatkowego wynagrodzenia. to
    sytuacja na pograniczu lamania praw pracownika i jego czasu do wypoczynku,
    chociaz daleko tu jeszcze do metod Biedronki, Lidla i podobnych...

    metody z postu wczesniejszego kolegi Patryka juz przerabialem (czyli
    udawanie glupiego, ze nie odebralem rozmowy, bo.... tu rozne "niewinne"
    tlumaczenia).
    efekt - nie przyznanie albo obnizenie premii.
    powod (w ocenie przelozonego) - sklonnosc pracownika do "niereagowania" na
    zgloszenia problemow dzialania hurtowni. trudno to skladnie napisac, bo i
    nie mam uzasadnienia na pismie, ale tak to nazywa przelozony w rozmowie. a
    nagroda jest uznaniowa, postepowanie przelozonego zgodne z KP i regulaminem
    zakladowym, wiec moge sie odwolywac przez okno....

    > Drugi z punktu widzenia pracownika. Ustaw przekierowanie numeru
    > kierownika na skrzynkę i po kłopocie. Jakby co, to pewnie byłeś poza
    > zasięgiem. Obowiązku bycia w zasięgu nikt nie wprowadził i po kłopocie.
    >

    o, to juz lepsze, musze sprawdzic jak to zadziala.
    pierwsza sensowna propozycja TECHNICZNA, takie OBEJSCIE, ale warte uwagi ;)
    dzieki, kolego Robercie.
    ===
    ale czy ktos zna sytuację, w ktorej pracownik (pozostając w zgodzie z KP)
    NIE PRZYJAL telefonu sluzbowego i pracodawca NIE MOGL tego wymusic ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1