eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon › Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
  • Data: 2011-03-05 21:51:33
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na dzień dobry okazało się że rozmawiałem przez telefon, a ja nawet ich
    > nie zauważyłem itp itd, ja informuję że nie rozmawiałem tylko trzymałem
    > łokieć oparty o drzwi i dłonią podtrzymywałem głowę w okolicach ucha,
    > dowiedziałem się że kłamię itp, po czym policja przystąpiła do

    Często tak jeździsz?? To super, ja bym Ci wlepił mandat za prowadzenie
    jedną ręką, o ile za to można dać ;>...
    A co do Twojej rozmowy - na nagraniu z videorejestratora chyba jest
    godzina, nie? Pytanie na ile dokładna, no ale to inna sprawa. Jeśli
    okaże się, na billingu, że masz rozmowę od godziny 13:20 do 13:25, a na
    nagraniu jest godzina 13:27, to Ci mogą skoczyć. I tyle...

    Konop