  • Data: 2009-07-12 17:13:08
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h38k9m$nm6$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Nie jest osobista.
    > Chyba, że uważasz, że dziecko to własność rodzica i może z nim robić co
    > chce. Tak uważasz czy nie?
    Każdy ma prawo robić ze swoim ciałem co mu się podoba.

    > Nie, to Ty chciałbyś żebym się gubił.
    > Aborcja jest wymuszonym okolicznościami zabójstwem w celu ratowania życia
    > matki. Taka obrona konieczna.
    > Skrobanki zaś to zwykłe morderstwa.
    Takie to tam twoje teorie. Bez dowodu, bez sensu, bez niczego...

    > Masz rację wszystko to powinno to być zakazane i karane tak jak każde inne
    > morderstwo.
    Dotarłeś do granic idiotyzmu.
    Ukarać za skok z pieca jak za morderstwo???
    Ciebie chłopie naprawdę nieźle w dekiel wali.

    > Edukując ich czym jest to co robią i komu to robią? To jest chamstwo?
    Edukując? Przecież ty chcesz zabraniać i karać.
    A kim ty w ogóle jesteś, że się za edukowanie chciałbyś brać?

    > Nie jestem akademikiem
    To z pewnością.

    > by gdybać coby były gdyby
    No widzisz. Ale mądrzy ludzie jednak o tym myślą.
    I tak się dzieje postęp.

    --
    Jotte