  • Data: 2009-07-10 12:56:06
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h37cqj$55d$1@news.onet.pl...

    > Od momentu zapłodnienia.

    tak?
    to jak od tego momentu odroznisz zarodek ludzki od np innego ssaka, bez
    badan genetycznych?

    > A masz jakieś wątpliwości?

    nie mam zadnych, to trup
    juz nie czlowiek, ale ty jak widze twierdzisz co innego

    > Czyli żaba bez wykształconej kończyny już nie jest żabą?

    jest zabia kaleka

    > Aż się boję spytać, czy jak się człowiek bez rąk urodzi, to ma jakieś
    > szanse na bycie człowiekiem ;-)

    a znane ci jest takie pojecie ze norma jest ogol a nie margines?
    nie mowimy o wyjatkach

    > No właśnie - dla Ciebie owszem dlatego nie potrafisz jej ustalić.

    juz ci pisalem ze nie ja jestem od jej ustalania

    > 6 tygodni to jeszcze embrion tak gwoli ścisłości.

    a podobno czlowiek

    > W jakim sensie?

    skoro mowisz o naturze to co ma z tym wspolnego leczenie czegokolwiek,
    leczenie samo w sobi i z definicji jest sprzeczne z natura

    > Czyli? Bo nie ukrywam, że piszesz coraz bardziej zawile.

    juz pisalem definicja czlowieka pozwala na odroznienie jednego ssaka od
    innych, pozwala w jasny sposob stwierdzic ze nie jestes np malpa

    > I jakie to cechy?

    rozne, poczytaj

    > Nawet sam dla siebie?

    ja sam dla siebie przyjmuje granice w okolicach 10-12 tygodnia