  • Data: 2009-07-10 15:27:12
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > I ty wypowiedzi tej osoby nazywasz bezstronnym, niereligijnym
    > stanowiskiem
    > naukowym? Jaja sobie robisz?

    A Ty doczytałeś wszystko do końca i ze szczegółami?
    Przeszkadza Ci, że opracował to ksiądz, a nie widzisz, kogo cytuje?
    I dziwnym trafem pozwolono opublikować to w świeckim magazynie medycznym,
    ZGROZA:>
    Pewnie wcale nie świecki, tylko prowadzonym przez księży-agentów w
    przebraniu lekarzy :>
    Z ciekawości - gdyby to samo napisał w jakimś "Prenatal Magazine" John
    McCormic i Swietłana Biełogłowa - biolog i genetyk to już byś uwierzył?
    Pewnie nie, bo orzekłbyś, że widocznie są katolikami, więc wymyślają bzdury
    :>

    > Czy ty rozrozniasz pomiedzy biologicznym pojeciem Homo sapiens
    > a prawnym pojeciem czlowieka/osoby?

    Przeczytaj z łaski swojej CAŁY artykuł, to wszystko Ci się rozjaśni.
    Jest tam również wytłumaczony i ten aspekt.

    > W tym drugim przypadku jest
    > to sprawa czysto umowna: polityczno-ideologiczno-religijna. Watykan
    > lansuje swoje koncepcje, ktore - jak historia systematycznie pokazuje -
    > sa srednio o stulecie cofniete w stosunku do rzeczywistosci i zazwyczaj
    > kompletnie oderwane od zycia.

    Więc przedstaw swoją koncepcję tylko pamiętaj, by była zgodna z nauką :>
    Wytocz kontrargumenty do tego artykułu. Nie pluj jadem, tylko dyskutuj.

    > Nie mam ochoty na zycie w kraju
    > kierowanym prawem religijnym obojetne czy bedzie to katolicyzm czy
    > szariat.

    A jeśli takie samo będzie prawo świeckie, to co? Zabijesz się z rozpaczy?
    Nie potrafisz zrozumieć, że nie trzeba być katolikiem, protestantem,
    muzułmanem czy jehową, by mieć takie, a nie inne poglądy?

    > I nie mydl tu oczu ta swoja deklaracja ateizmu,
    > bo z ciebie taki ateista, jak ze mnie chinski cesarz.

    ROTFL. Teraz to pojechałeś równo po bandzie.
    Ale właściwie z takim podejście dalsza dyskusja z Tobą traci sens. Widzę,
    że żółć i niczym nie uzasadniona nienawiści tak zalewa Ci mózg, że posuwasz
    się nawet do takich absurdów, by uznać, że lepiej ode mnie wiesz, czy
    wyznaję jakąkolwiek religię czy nie. To już jest chore. A to, że nie jesteś
    w stanie przyjąć do wiadomości, że poglądy, które tu prezentuję, prezentuje
    masa innych ludzi - genetyków, biologów, lekarzy, zwykłych osób, tych, dla
    których religia nie ma żadnego znaczenia, oznacza, że jesteś po prostu
    zwyczajnie ograniczony, bo nie da się tego wytłumaczyć w inny sposób.