  • Data: 2009-07-10 16:02:41
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania [OT]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > No, nie bierz tego tak bardzo do siebie... :)

    Nie biorę do siebie, tylko znaczenie słów jest dla mnie istotne.

    > Ale pamiętasz, że brałeś udział w takiej dyskusji, nie?

    Tak

    > I promowałeś ohydne kłaki dowodząc, że to niezdrowe usunąć, czy jakoś tak.

    Niehigieniczne.
    Po pierwsze te "kłaki" chronią srom przed zabrudzonym potem, tak samo
    jak brwi chronią oczy, po drugie ich usunięcie zawsze kończy się
    podrażnieniami i niepotrzebnymi stanami zapalnymi.

    > A sam paszczę czasem golisz, czy tylko strzepujesz zaschniętą zupę?

    Golę. Pod pachami też, choć się też tam raczej nie powinno.

    > Tak, tak. I jeszcze pod pachami czysta natura, i na nogach czasem, i...
    > Kurdę, zaraz się porzygam, a potem przez tydzień będę miał zwisaka.
    > Facet - moja kobieta czasem ze mną newsy czyta, bierz odpowiedzialność
    > za obrzydliwe teksty. ;)

    No to już wie co musi zrobić jak chce wprowadzić "dni bez" - zarosnąć ;)

    > Już powiedziałem. Nie wiem. Ty też nie wiesz choć sądzisz, że wiesz. I

    Ja mówię kiedy podaje biologia i ja się z tym całkowicie zgadzam bowiem
    cofając się w historii swojego życia zachodzi ciągłość istnienia aż
    dochodzi się do granicy, którą jest powstanie zygoty.
    Za tym momentem - idąc wstecz czasu - już mnie nie ma.

    > No i wierzący twierdził właśnie to co i ty - że człowiek jest od momentu
    > jak się komórki połączą

    Zauważ, że ja tak nie twierdzę.
    Człowiek zaczyna się od powstania ZYGOTY, a nie gdy połączy się plemnik
    z jajeczkiem.

    > Ja natomiast spytam ile jest ludzi jeśli bliźniaki syjamskie mają pewne
    > organy (w tym newralgiczne) wspólne?

    Jest dwóch ludzi.

    pozdrawiam
    Arek