  • Data: 2009-07-10 13:59:56
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h37euk$bnb$1@news.onet.pl...

    > Bez badań się nie da, co nie zmienia faktu, że jest to w ogóle niemożliwe.

    no wiec jedna nie tak bez problemu

    > Trupem staje się dopiero po odłączeniu aparatury.

    o nie nie ;) tupem juz jest, bo mozesz odlaczyc go od aparatury
    inaczej w najlepszym razie bedzie to eutanazja, a dla niektorych wrecz
    zabojstwo

    > Zapoznaj się z definicją śmierci biologicznej.

    narazie obowiazuje nas w tej kwesti definicja tak zwanej smierci mozgu

    > Ale jest żabą czy już nie?

    jest, ale nie jest typowym przedstawicielem swojej rasy, co i tak w naszych
    rozwazaniach niczego nie zmienia

    > Co to są zatem za wyjątki i dlaczego Ty je za takie uznajesz?

    to wlasnie twoj przyklad, i nie ja je za takie uznaje, tylko takie sa

    > I ponownie - jest człowiekiem twór bez kończyn czy nie jest?
    > A wykastrowany? A bez nerek? A bezpłodny? A z zespołem Downa?

    a bez mozgu?

    > Wiedza powstała na bazie poznania natury człowieka, jego genezy, jego
    > budowy i funkcji.

    no wiec wlasnie na podstaiw tej nauki, mozemy okreslic kilka zasadniczych
    roznic pomiedzy zyciem np 5 tygodniowego plodu, a zyciem chocby niemowlaka,
    na tyle istotnych, aby nie miec dylematow w kwestii aborcji

    > Czyli jak pies wylizuje ranę, a kot żre trawę na przeczyszczenie, to też
    > postępują sprzecznie z naturą? ;-)

    a jak sie ratuje 20 tygodniowego wczesniaka to jest to zgodne z natura?

    > Życzę Ci zatem z całego serca, byś nigdy nie musiał podejmować takiej
    > decyzji widząc wcześniej ten "zlepek komórek" w wieku 12 tygodni na
    > monitorze ultrasonografu.

    widzialem i w 3d tez widzialem i niczego to nie zmienia, zwykle zdjecia tez
    widzialem