    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 29 Jan 2013 19:22:27 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa

    On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:

    > cytuję: Zakres obowiązków gwarancyjnych:
    > "Jeżeli z powodu wad projektowych, materiałowych lub wad
    > [...] naprawę albo WYMIANĘ Produktu

    No to jedno z głowy.

    > dalej:
    > Niniejsza Ograniczona gwarancja jest ważna tylko pod warunkiem dołaczenia do
    > dostarczonego celem wymiany badz naprawy produktu oryginalnego dowodu zakupu
    > danego produktu, wystawionego przez autoryzowanego sprzedawce sony ericsson
    > i zawierajacego date zakupu oraz numer seryjny"
    >
    > nigdzie nie ma wzmianki na temat tego ze to sprzedawca dokonuje wymiany
    > produktu, ale odpisali mi jak odpisali i co mam teraz zrobic ?

    Napisać, że w dobrej wierze spróbowałeś a sprzedawca odmówił,
    i nie jest Twoim obowiązkiem rozstrzyganie czy sprzedawca jest
    czy nie jest ich przedstawicielem w sprawach reklamacji.
    FORMALNIE oni dotąd nie wiedzą, że sprzedawca odmówił, zaś
    Ty nie wiesz kto jest podmiotem zobowiązanym do wymiany.

    pzdr, Gotfryd