eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodkupilem telefon - zawila sprawaRe: odkupilem telefon - zawila sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 29 Jan 2013 19:22:27 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
    In-Reply-To: <ke8khl$808$1@news.vectranet.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1301291914170.3716@quad>
    References: <ke8hvp$731$1@news.vectranet.pl> <Pine.WNT.4.64.1301291434560.2080@quad>
    <ke8khl$808$1@news.vectranet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1359483756 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26699 83.15.167.123:63574
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714467
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:

    > W dniu 2013-01-29 14:44, Gotfryd Smolik news pisze:
    >> I kolejne, KOMU jej udziela.
    >
    > cytuję: Zakres obowiązków gwarancyjnych:
    > "Jeżeli z powodu wad projektowych, materiałowych lub wad
    > [...] naprawę albo WYMIANĘ Produktu

    No to jedno z głowy.

    > dalej:
    > Niniejsza Ograniczona gwarancja jest ważna tylko pod warunkiem dołaczenia do
    > dostarczonego celem wymiany badz naprawy produktu oryginalnego dowodu zakupu
    > danego produktu, wystawionego przez autoryzowanego sprzedawce sony ericsson
    > i zawierajacego date zakupu oraz numer seryjny"
    >
    > nigdzie nie ma wzmianki na temat tego ze to sprzedawca dokonuje wymiany
    > produktu, ale odpisali mi jak odpisali i co mam teraz zrobic ?

    Napisać, że w dobrej wierze spróbowałeś a sprzedawca odmówił,
    i nie jest Twoim obowiązkiem rozstrzyganie czy sprzedawca jest
    czy nie jest ich przedstawicielem w sprawach reklamacji.
    FORMALNIE oni dotąd nie wiedzą, że sprzedawca odmówił, zaś
    Ty nie wiesz kto jest podmiotem zobowiązanym do wymiany.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1