  • Data: 2007-05-20 20:42:21
    Temat: Re: ochroniarz - naruszenie nietykalnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie. Ale niekoniecznie musiał używać megafonu. Generalnie ma wezwać w
    > dostępny i sensowny sposób.

    Owszem - czyli w sposób gwarantujący dotarcie apelu do adresata.

    > Sam inicjator wątku twierdzi, ze podobno
    > inni słyszeli, tylko on nie usłyszał.

    Widać byli nieco bliżej, jak mamrotał pod nosem.

    > Kilka ... dziesiąt lat JUDO pozwala mi napisać, że nawet lekkiej osoby
    > nie wywrócisz podcinając jej tę nogę, na której stoi. Przy bardzo dużej

    Podcinając - nie. Ale np. ciągnąc za nogawkę - jak najbardziej.

    [ciach]

    > Wystarczy rzetelny opis. Ale skoro poniżej bawili się ludzie, to żeby ów
    > daszek był nie wiem jak solidny, to o ile nie miał barierki zawsze
    > istniało realne zagrożenie, że pląsająca para zwali się komuś na głowę,
    > co stanowi realne zagrożenie spowodowania śmierci stojących niżej i jak
    > najbardziej uzasadnia podjęcie interwencji przez ochronę.

    Weź mnie nie osłabiaj...

    Jak pokazało wiele przypadków, ani barierka, ani parapet przed
    wypadnięciem nie zabezpieczają w 100%.

    Czyli co - nie wolno mi tańczyć na własnym balkonie, bo teoretycznie
    mogę wypaść?