  • Data: 2008-11-22 11:49:52
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Nov 2008, Robert Tomasik wrote:

    > różnych kontekstach średnio kilka razy w kwartale, i kilkadziesiąt na wiosnę,
    > gdy są rozliczenia, więc pozwoliłem sobie na stronie
    > http://www.roberttomasik.republika.pl/ napisać taki artykulik pt. "Kto
    > kradnie wodę?". Zapraszam do lektury, a zrozumiesz, że to co robisz nie ma
    > sensu, a te opłaty zawyżone, to po prostu czysta fizyka.

    Ale praktyka pokazuje, że fizyka fizyką a inne mechanizmy innymi.
    Rozliczam 4-mieszkaniowy budynek, różnice (licznika zbiorczego a mieszkań)
    miesięczne zazwyczaj bywały w okolicy 1 m^3, czasem dwu.
    Czyli średnio biorąc mniej niż pół metra sześciennego na miesiąc
    na licznik.

    Znam z opisu (wiarygodnego) przypadek, kiedy jedna klatka budynku
    (większego) została wyposażona we własny licznik - i rozliczenia się
    zgadzały z podobną tolerancją, do momentu, kiedy licznik całego
    budynku (z drugą klatką) wykazał sporo za duże zużycie - administracji
    znienacka wskazania tego "łącznego" wodomierza klatki zdały się
    niewiarygodne i brakującą wodę (w gigantycznej ilości) rozliczyła
    "między wszystkich".
    Z opisu mi wychodzi ze mowa raczej o drugim przypadku :>

    ILE było tej "znikniętej" wody na jeden lokal i na jaki okres?

    pzdr, Gotfryd