  • Data: 2007-06-27 00:42:59
    Temat: Re: oceny i obecności w szkole
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f5s9o4$ofg$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Egzaminu poprawkowego/klasyfikacyjnego nie ma się z definicji.
    Mylisz się.
    Prawo określa wyraźnie kiedy uczeń może zdawać egzamin klasyfikacyjny bez
    jakiegokolwiek wnioskowania (czyli po prostu z mocy prawa), a kiedy może o
    niego wnioskować. Napisałem także kiedy obie te okoliczności zachodzą.
    Z egzaminem poprawkowym jest podobnie. Rozporządzenie określa jasno kiedy
    uczeń ma prawo (bez łaski i proszenia) do egzaminu poprawkowego, a kiedy
    może o niego wystąpić i uzyskać zgodę albo nie.

    --
    Jotte