  • Data: 2007-06-27 14:16:02
    Temat: Re: oceny i obecności w szkole
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:414ee03fbcf859ffd7dd8eaeaf7239dc@news.home.net.
    pl
    v...@p...pl <v...@p...pl> pisze:

    > Prowadzę serwis szkoły na prywatnym serwerze, do którego dostęp jest
    > ograniczony (każdy uczeń i nauczyciel musi się zalogować itd.). Na
    > serwerze tym, nauczyciel może przekazać uczniowi oceny, ale tylko jemu
    > (każdy uczeń widzi tylko swoje oceny).
    > Czy z racji tego, że serwis jest prowadzony na serwerze prywatnym (ale na
    > życzenie szkoły) to każdy uczeń z niego korzystajacy musi wyrazic zgodę,
    > na to, aby jego oceny były tam umieszczane?
    Nie, szkoła zdecydowała się wprowadzić taką formę informowania o postępach w
    nauce i mogła to zrobić.
    Istotna jest kwestia bezpieczeństwa. Szkoła jako administrator zbioru danych
    zlecając obsługę ich przetwarzania, zleca jak sądzę także zapewnienie im
    poufności - czy są one właściwie chronione?Nie chodzi mi tu tylko o proces
    logowania użytkowników, ale o zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem
    przez osoby nieupoważnione.

    --
    Jotte