  • Data: 2007-06-27 01:03:19
    Temat: Re: oceny i obecności w szkole
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f5scle$26k$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Uczeń ma prawo oznacza, że nie można mu tego prawa odmówić jeśli chce z
    > niego skorzystać.
    > Jeśli uczeń nie żloży wniosku o przeprowadzenie egzaminu
    > klasyfikacyjnego/poprawkowego, to dyrektor komisji nie powoła i egzamin
    > nie odbędzie się.
    Nie. Jeśli uczeń nie złoży wniosku, to po uchwale RP (dotyczącej
    klasyfikacji) dyrektor komisję powoła, wyznaczy termin i zadba o
    zawiadomienie o nim ucznia. A jeśli uczeń nie skorzysta - jego sprawa.
    Tak to wygląda zgodnie z prawem i praktyką. Tysiąc razy przerabiałem i z
    prawnikiem też przerabiałem.

    --
    Jotte