  • Data: 2007-06-27 17:17:01
    Temat: Re: oceny i obecności w szkole
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-06-2007 o 11:16:33 Szerr <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tak jest u ciebie w szkole? Pisałeś skargę?

    Tak jest w Bulgarii. I nie bede pisal, bo mnie nie insteresuje ich
    sytuacja w szkolnictwie.

    > Rzucisz odpowiednim cytatem z moich wypowiedzi?

    "Może to być działanie pedagogicznie uzasadnione lub działanie w obronie
    społecznie uzasadnionego interesu."

    To taki belkot, ktory mozna zastosowac na sile do kazdej sytuacji. Obecny
    minister edukacji tez chetnie by posiadl narzedzie pozwalajace
    nauczycielom pietnowanie "odchylencow" wszelakich. Podawanie na zebraniu
    "a ojciec Bodzia byl skazany za pedofilie" ma swoje pozytywne przeslanie
    "pedagogicznie uzasadnione"... ale czy to nie przesada?

    A bicie uczniow jako forma pedagogicznej nagany gdzies byla w watku.
    Przepraszam, jesli zle sobie przypomnialem autora tej wypowiedzi.

    > :-D

    To sie nie ma co smiac. Gdyby nauczyciel powiedzial "pana syn musi troszke
    sie podciagnac z matematyki i historii, bo ma z tym lekkie problemy"
    byloby ok. Ale on powie "pana syn dostal ndst z matematyki oraz
    historii... i straszny matol z niego". Ojciec wroci do domu, syna zbije i
    jest przemoc w rodzinie. Najprawdopodobniej

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.