  • Data: 2009-02-22 14:35:03
    Temat: Re: obrona przed zasiedzeniem
    Od: h...@y...de szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Feb., 14:38, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Niekoniecznie.
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Audiatur et altera pars

    no dobra, jakby tak naaaa peeeeewno bylo, to bym o sprawie zapomnial i
    byl pewny wygranej:)
    a jaka moze byc kontrargumentacja? przeciez

    "Zgodnie z art. 175 KC do biegu zasiedzenia stosuje się odpowiednio
    przepisy o biegu przedawnienia roszczeń. W myśl art. 123 §1 KC, bieg
    przedawnienia przerywa się mi.in. przez uznanie roszczenia przez
    osobę, przeciwko której roszczenia przysługuje."