  • Data: 2008-01-10 09:54:28
    Temat: Re: obrnona wlasnego mienia
    Od: "Gan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fm4oj8$m72$1@news.onet.pl...

    > Zaraz zaraz. Powiesz prokuratorowi, że nie ma stosować przepisów z kk
    > tylko z kc czy czegoś nie rozumiem?
    > Przecież odpowiedzialność karna a cywilna to dwie różne sprawy. Co z tego,
    > że nawet unikniesz odpowiedzialności cywilnej skoro dostaniesz kilka latek
    > za przekroczenie obrony koniecznej?
    > G.

    OK już zrozumiałem;) chodzi o art.343kc, który jest kontratypem.
    To ja odwrócę pytanie - ktoś ukradł Ci samochód. Po miesiącu widzisz
    zaparkowany ten sam samochód przed marketem - wsiadasz do niego i odjeżżasz
    (masz zapasowe kluczyki) i pojawia się złodziej, po czym strzela do ciebie w
    celu przywrócenia posiadania... hmmm..;)