    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obraża moje miasto
    Date: Fri, 26 Nov 2004 02:56:43 +0100

    Użytkownik "Jerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:co6081$3bg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dzięki - myślałem o tym. Ale zastanawiam się, jak uzasadnić
    > moje zarzuty - nie mam ochoty występować jako pokrzywdzony.
    > Uważam, że ktoś (prokurator?) powinien tą sprawę pociągnąć
    > aż do końca, w imię dobra publicznego.

    Jakiego dobra?

    > Więc na co położyć nacisk,

    na piersi narzeczonej.

    > I wobec kogo powinien być skierowany
    > zarzut - portalu czy autora tych wypowiedzi?

    Najlepiej wobec tych, którzy tworzą takie fobiczne kryteria wartości w
    swoich głowach i uważają te słowa za śmiertelnie obraźliwe, wymagające
    natychmiastowej interwencji zwartych oddziałów ZOMO.

    > Może to postępowanie powinno być prowadzone nie przez
    > zwykłą prokuraturę,

    Może komandosów od razu zatrudnić i snajperów?

    > tylko jakis wydział do spraw
    > przestępczości komputerowej?

    Albo kapłan voodoo.

    > Ale co taki policjant da radę
    > zrobić, skoro ma kłopot z zainstalowaniem antywirusa?

    Niektórzy policjanci, trzeba przyznać, radzą sobie nieźle z informatyką i są
    pilnymi na ogół studentami. Uczę kilku na studiach zaocznych.

    > Potrzebny jest człowiek kompetentny, który wie, co to serwer
    > i PHP.

    Może ja? Ja własnie tego uczę.

    > Uważam, że przydałby się taki precedens, który każe "coś zrobić"
    > właścicielowi portalu, a nie zasłaniać się wolnością wypowiedzi.

    musiałby pan zrobić drugą rewolucję październikową.

    > Nawet jeśli jest nim Michnik albo jakiś niemiecki koncern.

    VIPy?
    :)

    Ale pan jest fajny :) tak się przejmować czymś takim. Gdybym ja byl taki
    wrazliwy podczas sluzby wojskowej musialbym zabic kilku oficerów, u których
    takie slowa wobec nas - wtedy magistrów - byly codziennoscia. Mysli pan,
    ktos im cos za to zrobil? Nie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.