  • Data: 2012-12-29 11:53:56
    Temat: Re: obowiazki sprawozdawcze GUS
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/kbjr6p$ok$1@node1.new
    s.atman.pl
    *Krzysztof Jodłowski* napisał(-a):

    > Nie. O ile mi wiadomo. Ale tak jest szybciej (i taniej) niż wysyłać
    > lub zawozić papierki.

    Te elektroniczne formularze na stronie GUS to jakiś koszmar, w którym
    tylko pracownicy GUS mogą się rozeznać. Nie co miesiąc, ale po każdym
    kwartale muszę go wypełniać, ale nie robię tego, bo przyprawia mnie on o
    ból głowy. Za to dzwonię do ZUS i wszystko podaję telefonicznie. Zanim
    weszła forma elektroniczna, to nie wchodząc w szczegóły, lepiej mi się
    współpracowało z GUS-em. A w ogóle to się dziwię, że jednostkę tak
    nieciekawą dla statystyki jak ja jeszcze nie wywalili mnie ze swoich
    badań. Od lat niezmniennie te same dane. Ma ktoś może patent jak się od
    nich uwolnić?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675