  • Data: 2012-12-29 12:10:30
    Temat: Re: obowiazki sprawozdawcze GUS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack wrote:

    > Te elektroniczne formularze na stronie GUS to jakiś koszmar, w którym
    > tylko pracownicy GUS mogą się rozeznać. ....

    A to akurat prawda. Kiedyś mnie wylosowali
    i usiłowałem zgodnie z prawdą wypełnić te formularze,
    ale się nie dało. Sa jakieś durne samouzupełnienia i jak gdzies
    podasz jakieś dane co nie grają z innymi, to system nie przyjmuje,
    ale nie informuje dlaczego. Ale po kilku minutach klikania na oślep
    i w cokolwiek przyjął jakieś dane.
    Współczuję tylko tym, którzy czerpią z tego jakieś informacje.

    > Od lat niezmniennie te same dane. Ma ktoś może patent
    > jak się od nich uwolnić?

    To musiałeś załapać się na jakieś długofalowe badania.
    Sprawdź jakie są kary i jak nie ma, to po prostu olej to.
    A jak są, to dokonaj oceny ryzyka :-)