  • Data: 2014-05-25 22:20:00
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-25 22:01, Alek wrote:
    > Może odpowiedz na nie.

    Mówisz i masz. Nie chcę w jakikolwiek sposób gwarantować "że wiadomość
    wysłana na ten e-mail faktycznie tam dotrze" bo nie jest to po prostu
    możliwe.

    Dokładnie tak samo jest w przypadku poczty tradycyjnej. Nie jest możliwe
    zagwarantowanie, że przesyłka wysłana pocztą tradycyjną dotrze do adresata.

    > W przypadku zwykłej korespondencji mamy listy polecone, zwrotne
    > potwierdzenia odbioru i listonosza/kuriera, który ma określone obowiązki
    > i za coś odpowiada.
    > W przypadku e-maila przesyłka w chwili nadania wpada w czeluść i koniec,
    > nie mamy nad nią kontroli. Jeśli odbiorca ją otrzyma i zechce to
    > potwierdzić to dobrze, ale w pozostałych przypadkach może być różnie.

    Ale rozumiesz, że to jest wstęp do dyskusji nad zupełnie innym pytaniem
    :-) Nie nad tym, które zadałeś w pierwotnym poście :-)

    To po pierwsze.

    Po drugie IMHO za bardzo przywiązałeś się do pojęcia poczty
    elektronicznej w sensie RFC822.

    Piotrek