  • Data: 2014-05-26 11:53:13
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-26 09:31, n...@t...net.pl pisze:
    > Ja cały czas nie mam na myśli inwigilacji obywateli
    > a jedynie ich bezpieczeństwo jak w ogóle państwa
    > (stąd obowiązek meldunku osób z zagranicy w tym samym dniu,
    > najpóźniej na drugi dzień).

    To po co meldunek, skoro nie do inwigilacji?

    > Nie kupuję pomysłu zniesienia obowiązku meldunkowego
    > bo takie rozwiązanie działa na szkodę i obywateli i państwa.

    A ja nie kupuję obowiązku meldunkowego. Jeśli powiedzmy jestem często po
    za domem, ale wiem, że będę mógł odbierać gdzieś pocztę (albo ktoś
    upoważniony w moim imieniu), to podaję adres do doręczeń i tam ma
    przychodzić korespondencja do mnie z urzędów. Ba - może być przeze mnie
    wykupiona usługa, taka jak w przypadku wirtualnych biur, czyli
    przychodzącą pocztę ktoś mi skanuje i przesyła, albo skanuje tylko
    koperty i przesyła i to już moja broszka, aby tego pilnować, natomiast
    broszką urzędników jest wysyłać do mnie korespondencję na zadeklarowany
    adres i wszytko. A to jak ja to odbiorę, albo gdzie się akuratnie
    znajduje, to urzędnika nie powinno w ogóle interesować.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl