  • Data: 2010-11-21 12:31:26
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > A, skoro przyjęliście.
    > Było zaraz tak pisać, bo z treści i tonu Twoich postów wynikało, że
    > są to zasady ustawowe!
    > Skoro DOBROWOLNIE podjęliście się zobowiązania wobec urzędów,
    > a jednocześnie przepisy nie stoją temu na przeszkodzie, rzeczywiście
    > jesteście związani WŁASNYM ZOBOWIĄZANIEM!
    > Ale Ludka ani jego kontrahentów to nie dotyczy - o ile nie podjęli
    > takiego samego zobowiązania.

    Mowa była jednak o Przemysławie, któremu proponowano skreślanie i
    poprawianie terminów płatności na już wydrukowanych fakturach.
    Skoro te terminy już tam są (a są i drukują się na każdej fakturze), a są
    błędne, to ... jak wyżej. Skreślanie i poprawianie ich, ja *osobiście*
    uważam za niewłaściwe.
    Należałoby się jeszcze zapytać, czy Przemysław nie spełnia przypadkiem
    warunków MP, bo jeśli tak, to w myśl ustawy termin płatności jest
    obowiązkowym zapisem na fakturach przez niego wystawianych. A jeśli tak, to
    już w ogóle nie ma nad czym debatować.

    K.