  • Data: 2010-11-18 15:47:24
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > A spotkałeś się z interpretacją że nie wolno dokonywać skreśleń i poprawek
    > informacji które nie są częścią faktury?

    Wystarczy, że spotkałem się z taką, która bezwarunkowo zabrania każdych
    *skreśleń* i *poprawek* błędnych zapisów na fakturze. Jeśli nie dodano
    klauzuli wyjątku, to sprawa jest chyba jasna.

    > Zgodnie z tą logiką, podpis faktury przez odbiorcę, przybicie pieczątki
    > "zapłacono"/"towar wydano" (np. w Media Markt) wymaga wystawienia
    > korekty/noty korygującej. Czyż nie?

    Nie, ponieważ to nie stanowi poprawki błędnych zapisów na fakturze.

    > dyskutowałbym :) z tym poglądem.

    Słucham zatem :)
    Oczywiście chodzi mi o dyskusję z treścią przepisu, a nie z tym, co wyżej
    napisałem, bo to tylko skrótowy przykład.

    > Poza tym, zrób coś z pliterkami.

    Kurna, no już nie mam pojęcia, co się dzieje.
    Ustawiłem OE tak, jak powinien być ustawiony i ciągle mi krzaczy :/
    Może w końcu teraz będzie dobrze.

    Pozdrawiam
    Andrzej