  • Data: 2010-11-18 16:00:26
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > A spotkałeś się z informacją, żejest to zakazane?

    Spotkałem się z wieloma informacjami, że niedozwolone jest dokonywanie
    jakichkolwiek skreśleń i poprawek na fakturach. Bez wyjątku. A więc skoro
    nie ma wyjątku, to jak mniemam obowiązuje to w każdym przypadku - czy to
    będzie skreślenie czy poprawienie daty wystawienia, NIPu czy w końcu
    skreślenie i poprawienie terminu płatności (który notabene jest zapisem
    obowiązującym bodaj w przypadku małych podatników).

    > Jeśli ja wystawiam dokument, to mogę sobie połowę wystawić
    > drukiem, połowę ręcznie czy na maszynie

    Ale czy o tym mówimy? Chyba nie.

    > i do tego mogę nanosić swoje poprawki - parafowane podpisem, że dokonane
    > przez wystawcę.

    No cóż - jeśli o mnie chodzi to możesz nawet pokreślić całą treść faktury,
    dopisać "verte" i ręcznie wypisać fakturę na nowo z drugiej strony. To Twój
    biznes i Twoje ewentualne problemy :)

    Pozdrawiam
    Andrzej