  • Data: 2010-11-18 15:42:00
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/18/2010 12:23 PM), Ludek Vasta wrote:

    > Za ostatnie trzy lata nie wysłałem papierowej faktury, wszyscy uznali,
    > że w moim przypadku działa czeskie prawo, tylko jedna firma utrzymuje,
    > że mnie obowiązuje polskie prawo.
    >
    > Jak nie wyślę listu poleconego, to oni zawsze mogą twierdzić, że nic nie
    > otrzymali. I może będą mieli rację, bo przed 2008 r. na 10 faktur różnym
    > firmom 4 na poczcie zginęły. Tak samo kartki przesyłane albo do Polski,
    > albo z Polski, albo w ramach Polski ginęły i giną. W tym roku
    > przesyłałem kilka kartek z podróży rowerowej na Mazurach - z czterech
> [...]

    Jeżeli to jest zlecenie za 26zł, to prawdopodobnie czas na grupie *
    twoja roboczogodzina zbliżył się do wartości zlecenia. Ja bym po prostu
    olał sprawę. Ewentualnie doliczył im te 9zł do ceny.

    Możesz się też z kimś z Polski umówić że w twoim imieniu wystawi fakturę
    i im wyśle lokalnym poleconym (3.5zł jeżeli dobrze pamiętam) lub choćby
    osobiście (jeżeli akurat firma jest mu gdzieś po drodze).

    p. m.