  • Data: 2024-07-09 08:28:43
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2024 o 06:23, Shrek pisze:

    > Nie - to naczelny naukofiec przepycha od skrajnie mało prawdopodobne do
    > tak właśnie jest.

    "Nie ma mechanizmu" to Twoje dzieło, nie Frankensztajna.

    > W ramach możliwości. Fizyki nie przeskoczysz - sucho i ciepło nie
    > sprzyja wirusom, bo je po prostu niszczy.

    Dlatego w afryce dominują murzyni, jest to odpowiedź ewolucji na sucho i
    ciepło.

    Poza tym koronka rozprzestrzenia się głownie drogą kropelkową i przez
    kontakt bezpośredni. Dopóki jest w ciele człowieka, w dupie ma jaka jest
    prognoza pogody. Więc nie wiem, czy rzeczywiście chodzi tu o to, że
    wirus sezonowo pokazuje kły, czy może o sezonową podatność człowieka.
    Jeśli to drugie, to zupełnie inne mechanizmy tu działają niż "opalający
    się wirus żyje krócej". I nie wykluczone że wirus mógł zmutować do
    postaci nie biorącej pod uwagę sezonowej podatności człowieka.

    PD