  • Data: 2007-08-23 21:08:21
    Temat: Re: obiegówki
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 22:49:00 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przykre, bo przede wszystkim głupie. Grupa i tak na miejsce włamania
    > przyjechać musi.

    Co to znaczy "grupa"?

    Kiedy mi ukradli rower (będący w klatce z tyłu uczelni, urżnięta kłódka),
    policjant kazał przyjść osobiście (fakt, komisariat tylko 15 minut drogi
    piechotą), potem razem z policjantem i jego kajecikiem poszliśmy na
    miejsce zdarzenia. Coś tam w kajeciku ponotował i poszedł. Na tym się
    temat mojego ś.p. roweru skończył.

    Więc czy ten samotny policjant z kajecikiem to była właśnie ta grupa ?
    (grupa mi się jakoś tam niejednoosobowo kojarzy).

    p. m.