  • Data: 2007-08-27 09:07:08
    Temat: Re: obiegówki
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba nazywajaca sie Robert Tomasik w liscie z dnia 2007-08-21 21:49
    napisala nastepujace slowa:

    > Jak napisał Zbynek, to wałkowaliśmy to kilka razy. Jedź jeszcze raz i
    > zażądaj wydania Ci tych dokumentów.

    Jeszcze jedno szybkie pytanie mam do Was odnośnie sprawy oddania
    dokumentów. Czy mogę zażądać na piśmie wydania mojego świadectwa
    maturalnego (trzymają go jako zastaw za kartę obiegową) i wysłania go
    pocztą (listem poleconym) do mnie?

    Ja już po prostu nie mam czasu na to by znów pojechać na uczelnie i
    domagać się tego osobiście ;/ Czy taki dokument mogą wysłać pocztą?
    Dyplom ukończenia studiów mogą (stosowne rozporządzenie o tym mówi)...

    --
    michal