  • Data: 2007-08-25 02:19:48
    Temat: Re: obiegówki
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 19:17
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fan459$jck$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > A jak ktoś ją zastąpił.

    No to będzie wiadomo kto...

    > Żebyś się nie zdziwił. Uczelni nie przerabiałem. Ale w kilku innych
    > instytucjach i firmach, to jak wchodzi policja, to cuda są standardem.
    > Przeżyłem już właściciela firmy, który się własnej tożsamości wypierał i
    > informował, że jest pracownikiem, a szef za granicę pojechał.

    No bo on się ukrywał :D Dziekanatka też się może wyprzeć, ale cała uczelnie
    nie będzie jej kryła.

    > Albo zasłoni sie "ochroną danych osobowych" :-)

    No a jak poda?

    > No i bardzo długo będzie wyjaśnienia pisał, czemu tego radiowozu do
    > ujętego nie wysłał.

    No ale wtedy nie był ujęty jeszcze :D
    A radiowozu nie wysłał, bo benzyny nie ma na wyjazdy do studenta
    poszkodowanego moralnie. (podobno często nie ma na wyjazdy bardzo istotne)

    > Generalnie myk z ujęciem właśnie na tym polega, ze de
    > facto nie daje innego wyjścia jak wysłania patrolu. Robi się dym i na 99%
    > facet dostanie te upragnione dokumenty.

    No podejrzewam, że dostanie... Z tym nie dyskutuję.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl