  • Data: 2005-07-21 20:35:04
    Temat: Re: [ntg] ostatnie wiadomości :-(
    Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:dbmi59$ned$1@opal.futuro.pl...

    > Fakt. Ale przynajmniej jesteś samokrytyczny, prostaczku.

    1. ...prosty a dodatkowo zmuszający innych do odpisywania w wyjątkowo prosty
    sposób by zrozumiał: o tobie mówię, nie o sobie

    2. o, konstruktywnej krytyki (przeczytaj post Tigera - bo to mam na myśli -
    dla pewności napiszę, byś się nie pogubił) także nie przyjmujemy... bo ja
    A.L. jestem the best

    tak trzymaj, bo inaczej życie będzie nudne.

    WojtekPL