eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonowy telefon - przerabiany? › Re: nowy telefon - przerabiany?
  • Data: 2003-08-08 00:39:29
    Temat: Re: nowy telefon - przerabiany?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <3f328adb$1@news.vogel.pl>, Jacek Gendera wrote:
    > wartość towaru. Podstawą są przepisy o rękojmi KC.
    >
    > W odpowiedzi dostałem takie pismo:
    >
    > "(...)telefon (...)zakupiony został w ramach odrębnej umowy
    > kupna-sprzedaży. Informujemy, iż sprzedaż ta dokonywana wraz
    > z zakupem aktywacji nie skutkuje przejęciem przez Operatora
    > odpowiedzialności za sprawne działanie aparatu (...)"
    >
    > przecież to bzdury!!

    A gdzie go właściwie i konkretnie kupiłeś? Kupiłeś go osobno w stosunku do
    planu taryfowego w innym fizycznie miejscu niż zawarłeś umowę na
    świadczenie usług telekomunikacyjnych?

    > skoro w serwisie stwierdzili że były ślady lutowania to mam
    > podstawy do reklamacji...

    Tzn tak. Na podstawie rękojmi tego składać nie możesz, bo kupiłeś w tym
    roku. Złóż reklamację z tytułu niezgodności z umową (podstawa: Ustawa z
    dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)). Napisz w niej czego
    się domagasz etc. Reklamację złóż w miejscu gdzie ten telefon kupiłeś.
    Mają 14 dni na odpowiedź. Jeśli wysmażą pisemko podobnej treści po prostu
    zadzwoń do Inspekcji Handlowej. Jeśli nie odpowiedzą w ciągu ww. 14 dni,
    uznali reklamację.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1